Saturday, May 21, 2011

~I LOVE THE WAY U ARE~

LOVE...
It's just a simply words..
Everybody can say that words..
But....
It's not easier to recite dat words as we thought..
To me, It's such a beautiful+meaningful and difficult words to express that we loved sumone..
I have no guts to say "I Love You"unless for somebody who deserve and worth it to accept my love..
We need courage.. we need self esteem, we need sincerity..
All of us need love but some of them didn't know what the meaning is..
Lust is not Love..
Love is Pure...
Love is miracle..
Love is when sum1 care about u, always bright ur day..always b by ur side and sumone can be a gud listener to u..
I love attention.... i need respect.. i need loyalty in our relationship especially from YOU!!
I love YOU from deeply in ma heart..
I like ur smile, i like they way u look at me.. i like the way u misbehave and how u keep ur cool
when i am complicated (Clumsy)..
Thats the reason i love you...
i wanna whisper da words in ur ear.. words only u would hear...so that u know how much ma love towards u in every moment..
i promise that we will stick together forever..
untill the end of time... (*_*)


* Nothing can separate us except death..
if u are not created for me, i have to accept the fate..
it Probably, there's someone who deserve to get u bttr than me..
i'll let u go
But if u were mine..
i'll make u happy until da end of my life* - Dats my promises..


Thursday, January 13, 2011

mulanya semester baru..

Assalamualaikum.. hey uolssss... seems like da lama gak i xupdate new entry kan...
lately bz sgt2.. bkn bz psl assgmnt, stdy n wutsoeva but bz ngn rongeng2 ngn kwn2..heee...g pown semester baru je stat...kelas pown baru je masok..lect juz introduce dri meke ngn explain about coursework n silibus bout the subject..it probably, by nxt week kowt baru da stat blaja...so selagi ada msa yg terluang ni, i pown spending time wit ma girlsssss and ma freennnnnn...g tgk muvee la, karok la, shupin la..opsss..haha..dats y dwet pown byk abis..cepat je abisss...ayooooooooo!!! pasni kene menabung lg..ayoyo..i pown penin....mana pegi jnji2 manismu hendak menabung ea??aiyakkkk!!!!! lepas ni.,kene beli buku, module, print 4 assgmt= everthng's bout $$$$$...
oh Goshhh!!!! oh abah, i need a money!!! i need a lot money to survive!!!!!hahaha..poyo je!!
merepek sebentar!!!
emm semester baru ni quite gud coz classmate pown stil da same like before even at first, i section lain sbnrnye tp da nekad nk tuka kelasss..hahaha..baru la smgt lg nk belajar..hah cmtu lak!!! layan jela...tok semester baru ni, i tekad nk work hard, strivee lg...sem ni pown mmg tough ngn fyp n subjek lain2 so kene get ready jela dr segi mind, soul n hearttt..cewahh..haha
emm jam pown nk hampir2 kol 11.40 am.. i nk mndi, siap2 g kelas kang.. so c u guyzzz..daa

Saturday, January 01, 2011

say hye to "2011", Farewell "2010"...

Berakhir sudah tahun 2010, kini tahun baru sekali lagi menjelma pada setiap tahun..satu lagi angka telah di tambah dan menjadikan ia "2011" berbanding dengan tahun "2010" sebelum ini..
bila sebut pasal tahun baru, perkara pertama yang terlintas di fikiran kita semua adalah "AZAM BARU"..

ia nya sudah sinonim dgn tahun baru..bila adanya tahun baru, kita semua mula memikirkan dan memasang azam baru.. berbagai-bagai azam yang telah di buat.. walau sebesar mana ataupun sekecil zarah sekali pun azam anda, ia tetap azam dan sama-sama berazam untuk menunaikannya.. mungkin azam baru ni, kita boleh berubah untuk menjadi seorang yang lebih baik dari sebelum nye..mungkin!!

Apa yang pasti kenangan suka duka 2010 biarlah tersemat di minda dan jiwa kita.. lupakan apa yang telah terjadi..kita harus bangkit untuk mengubah sesuatu yang baru.. perlu bersikap innovative!! yeay!! bak kata pepatah melayu "buang yang keruh, ambil yg jernih" biar teguh peribadi!!! eceh!!! hehe..

Pada aku, tahun baru yg menjelma ni adalah satu lembaran baru dalam kalendar dan juga buku yg aku sendiri tahu bagaimana untuk mencorakkannya supaya nampak lebih berisi dan bervariasi.. itu tak bermakna aku akan buang buku lama..buku lama tetap dalam simpanan di mana aku jadikan panduan untuk melalui hari2 yang semakin mencabar dan penuh berliku.. biarlah kesalahan yang pernah aku buat pada tahun2 lepas dapat ak perbaiki dan cuba elakkan supaya tidak melakukan kesalahan yang sama berulang kali.. hope so.. "INSYALLAH!!"


Seperti orang lain, aku juga ada menanamkan azam baru.. mudah-mudahan tahun ini memberi kenangan manis yg sukar untuk aku lupakan.. biarlah sejarah dan kenangan 2010 menjadi gengaman dan terpahat di sanubari aku untuk selamanya..wahh jiwang pulak kan..hehe.. Tambahan pulak, usia aku akan meningkat lagi menjadikan umur aku genap 23 tahun pada 22 april nanti..sekejap je ak rase ak da membesar, da dewasa..rasanya baru semalam ak di lahirkan, blaja berjalan, blaja suap mknn kt mulut, blaja sebut mak, abah dan blaja ttg erti kehidupan..alih2 arini aku da pown di alam dewasa.. tp xcam dewasa pown..haha..


Tahun ni juga bakal menjadi kenangan yang terindah dan cukup bermakna dlm idup aku..kenapa? sebabnye.. insyaallah kalau di panjangkan umur, di beri kesihatan yang baik, aku bakal tamatkan pengajian dan bakal mengenggam segulung ijazah.. amin!!! harap-harap semua impian aku bakal jadi kenyataan.. semua orang inginkan kejayaan dalam hidup mereka kan..aku juga!! kejayaan adalah satu platform untuk aku menjadi orang yg berjaya.. tapi bila dah berjaya aku kene kawal diri aku supaya xlupa diri dan tidak terlalu bangga dengan kejayaan yang di kecapi.. kejayaan di dunia mungkin aku berjaya, kejayaan di akhirat?. tepuk dada tanya selera..
so, biarlah azam baru ni aku rahsiakan dari pengetahuan umum..wah mcm artis pulak.. PERASANN!! hehe...

Semoga kehadiran tahun baru membuat kita lebih banyak berfikir apa yang terbaik dalam idup kita..semoga azam kita tercapai sebelum mengantikannya dengan yang baru.. selagi azam yang lepas xtercapai, selagi itu, kita akan pastikan ia nya tercapai sebelum merancang azam yang lain pula..ibarat baju.. selagi baju yang kita pakai masih elok, molek, pakai la ia sehingga ianya masih tahan sebelum membeli yang baru.. (wah ckp pandai tp aku pown selalu berganti ja..aisey!!)haha...

conclusion: HNY Guyz!! WELCOME 2011..